Tuesday, July 27, 2010

Syabas...

Lama aku tak kemaskini blog ni hehe. Bukannya apa... cuma... ermmm tapi kan, perlukah aku menerangkan kpd hangpa pasai pa lama aku tak kemaskini? Tak perlu kan? Hehe... jadi aku pun taknak terangkan lah. (malaihhh)

Kelmarin dulu terbelek akhbar tempatan Harian Metro kat tempat awam (maksudnya bukan lah aku yg beli heheh) dan iklan penuh 2 mukasurat memeranjatkan aku - 2 mukasurat penuh dgn iklan2 menyemak keputusan 4D.


Mak aih... mungkin aku tak banyak membaca akhbar Melayu tapi tak sangka sungguh aku iklan sebegini ada di dlm akhbar yg pembacanya kebanyakan orang Melayu... kalau akhbar Bahasa Cina / Inggeris / Tamil biasalah iklan sebegini ada. Kalau iklan judi depa terima, tak hairan lah iklan minuman Root Beer pun depa terima pada masa akan datang... ngeh ngeh ngeh jgn marah gurau jer.

Mungkin ini keprihatinan pihak penerbit akhbar dlm menyahut pesanan pemimpin kita: 

1Malaysia.
Rakyat didahulukan utk menyemak keputusan 4D.

ahaks...... ciao

(+) Continue Reading...