Wednesday, September 21, 2011

Mnunggu Kelahiran Cahayamataku Yg Pertama...............

hari ni dh 36mingu isteriku mengandung............doktor bg due date 19.0ct.2011,so lg berapa mingu je lg aku dh nk jd DADDY.........xsbr rasanya nk mnunggu babyku lahir....baru2 ni aku p scan doktor ckp aku bkal dpt ank lelaki....
kesian aku tgk my wife ssh nk bgerak sbb perut dh makin memboyot......tiap hr aku risau nk tglkn isteriku sorg2 kt umah,nmpknya minggu dpn aku n isteri akn blk kg jemput tok n wan duduk dgn kami smpi isteriku selamat bsalin.....
persiapan utk myambut klahiran baby semua dh ciap hehe.....nsb fmly byk mmbntu dlm pyediaan kperluan baby.......
diusiaku 35thn aku bersyukur padamu Ya ALLAH kerana memberikn aku peluang menjadi seorg SUAMI n BAPA.........
buat isteriku tercinta,thanks bby krn mjadi isteri yg taat n  bakal mlahirkn ank sbgai pelengkap rumahtangga kte.......

No comments:

Post a Comment

Mnunggu Kelahiran Cahayamataku Yg Pertama...............

hari ni dh 36mingu isteriku mengandung............doktor bg due date 19.0ct.2011,so lg berapa mingu je lg aku dh nk jd DADDY.........xsbr ra...